♥شمــــــــــــــــع سوخــــــــــــــته♥
♥شمــــــــــــــــع سوخــــــــــــــته♥
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 آذر 1398برچسب:, توسط عاشق بودنت |

زندگی ازآن کسانیست که عاشقتند

ولی تنها

 

 برای کسانیست دلشان رادر دست میگیرند و عاشق میشوند

ولی دریغ از انی که بدانند انسانها که دل ادمی به تلنگری بسته است

 

مراقب راه رفتنتان باشید 



نظرات شما عزیزان:

سراب
ساعت11:08---28 مرداد 1393
باور نمی کردم بخواهی راستی راستی تنهام بذاری

آخه یه عمر همش بهم گفته بودی دوسم داری

گفته بودی عاشقمی به پای عشقم می شینی

[ سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ] [ 19:57 ] [ ღرهاورقیهღ ] [ نظر بدهید ]

پا در میانی خدا...


عاشق هم شدی مثل زلیخا سمج باش...


آنقدررسوا بازی دربیارتاخداخودش پادرمیانی کند....


سوته دلان
ساعت3:33---4 مرداد 1393
شجاعت مانندعشق از اميد تغذيه مي کند

سوته دلان
ساعت3:30---4 مرداد 1393
آسودگی آدمی ، به گنج و دینار نیست به خرد است و روشن بینی

•♥٭˚¯(¯`•.میثم بهار.•´¯)¯٭♥•
ساعت20:47---14 ارديبهشت 1393
سلام سلامممم ابجی شکو جون خودم
منم میثم لاو خیلی دوست دارم وبلاگ بسیار عالی داری ایول به وب منم سر بزنید


لیفان
ساعت20:25---17 اسفند 1392
بی خدا حافظی رفتی تا من از غصه بپوسم
بمونم با خاطراتت تا لب مرگو ببوسم
رفتی با اونکه میخواستی عهد و پیمونتو بستی
من و تو قفس نشوندی...پر و بالمو شکستی
دیگه من از غصه پوسیدم بیا...
لب مرگو بی تو بوسیدم بیا...
زیر لب زمزمه های بی صداتو میشندیم...
نفرت و کینه عشقو توی چشم تو میدیدم...
میدونستم که دل تو پیش من هستش جای دیگه نیست...
به هوای پر کشیدن توی یه دنیای دیگست...
دیگه من از غصه پوسیدم بیا
لب مرگو بی تو بوسیدم بیا...
زیر لب زمزمه های بی صداتو میشندیم...
نفرت و کینه عشقو توی چشم تو میدیدم...
میدونستم که دل تو پیش من هستش جای دیگه نیست...
به هوای پر کشیدن توی یه دنیای دیگست


ساغر
ساعت8:12---21 دی 1392
پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد
هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال
عزیز است خدایا تو نگهدارش باش
.


رڪـسانا
ساعت1:20---21 دی 1392
نقد یه آهنگی رو گوش میدم که بدبختیام از یادم بره ولی بعدا که اون آهنگو گوش میدم دوباره یاد بدبختیام میفتم...

...yashar
ساعت1:48---9 دی 1392
سلام زیبا بود به منم سر بزن عزیزم

ساغر
ساعت8:43---8 دی 1392
مي خوام يه قصري بسازم

پنجره هاش آبي باشه

من باشم و تو باشي و

يه شب مهتابي باشه

امشب مي خوام از آسمون

ياسهاي خوشبو بچينم

امشب مي خوام عكس تو رو

تو خواب گل ها ببينم

کاشكي بدوني چشمات رو

به صد تا دنيا نمي دم

يه موج گيسوي تو رو

به صد تا دريا نمي دم

کاش تو هواي عاشقي

هميشه پيشم بموني

از تو کتاب زندگي

حرفاي رنگي بخوني

حتي اگه دلت نخواد

اسم تو ، تو قلب منه

چهره تو يادم مياد

وقتي که بارون مي زنه

امشب مي خوام براي تو

يه فال حافظ بگيرم اگر که خوب در نيومد

به احترامت بميرم

امشب مي خوام رو آسمون

عكس چشات رو بكشم

اگر نگاهم نكني

ناز نگات رو بكشم

مي خوام تو رو قسم بدم

به جون هر چي عاشقه

به جون هر چي قلب صاف

رنگ گل شقايقه

يه وقتي که من نبودم

بي خبر از اينجا نري

بدون يه خداحافظي

پر نزني تنها نري

وقتي که اينجا بموني

بارون قشنگ و نم نمه

هواي رفتن که کني

مرگ گلهاي مريمه


ДԊмąÐ
ساعت11:51---6 دی 1392

ی وخ بهم سر نزنی آآآ

مام دل داریم درسته مجازی م ولی رسمش ایننیس


ساغر
ساعت9:13---4 دی 1392
گاهي خدا پنجره هارو مي بنده

در هارو قفل مي كنه

زيباس اگر فكر كني شايد بيرون طوفانه

و خدا مي خواد از تو محافظت كنه


ДԊмąÐ
ساعت13:10---27 آذر 1392
دلم با تلنگري شكست واسه اوني ك ب طوفان زده بودم البته ب رسمش همينه هر جا ميبينم ب قول دوستم ك گفت
خواستن توانستنه-- دلم شعله ور تر ميشه يعني نخواست ك نشد


Aa
ساعت12:51---26 آذر 1392
روزی مردی، عقربی را دید که درون آب دست و پا میزند،
او تصمیم گرفت عقرب را نجات دهد،
اما عقرب انگشت اورا نیش زد.
مرد باز هم سعی کرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد،
اما عقرب بار دیگر او را نیش زد.
رهگذری او را دید و پرسید:
برای چه عقربی را که نیش میزند نجات میدهی؟
مرد پاسخ داد: این طبیعت عقرب است که نیش بزند ولی طبیعت من این است که عشق بورزم.

تقدیم به کسانی که نیش عقربها از دوستان خود خوردند و حرف نزدند
و دوباره عشق ورزیدن..


دایی رامیز
ساعت12:51---24 آذر 1392
سلام دایی سر زدم بهت نگی داییم سر نمیزنه لینکت هم کردم .تنهام نذارید سر بزنید.

سها /ستاره021
ساعت8:59---24 آذر 1392
سلام اجی جونم وبلاکت خیلی خوشگله مخصوصند متناش گلم خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: